V tomto module gadget sa vyskytla chyba

pondelok, 10. októbra 2011

Nie veľa na úvod...

Ribeira, Porto v noci




Tento blog je tu pre tých, ktorých zaujímajú moje opakujúce sa trapasy,pre tých, kt. sa ma neprestávajú pýtať ako sa mám a ktorým som ešte stále nestihla odpísať na všetky správy, smsky, listy atď. Pekné čítanie. Pevne verím, že sa (skôr či neskôr) pobavíte...


Takže kde začať?!

Vzhľadom k tomu, že som v Portugalsku už skoro 2 mesiace, musím Vás uviesť do obrazu, aby Vám náhodou žiadne nedôležité detaily neušli, už keď sa zaujímate toľko o mňa a o môj život, tak nech sa zaujímate poriadne...

Prvý (skoro) mesiac sme strávili s Júliou (a.k.a. Chulou) na jazykovom kurze v Porte. Samozrejme, myslela som si , že to bude veľká sranda až kým som si neuvedomila, že to budú 3 týždne jazykovej tortúry s výhľadom na more a neuveriteľnou závisťou v očiach voči všetkým tým, ktorí si mohli dovoliť v tých 35 stupňových horúčavách, ísť na pláž.
V skratke sa môj pobyt v Porte nezačal (a ani neskončil) veľmi závideniahodne- hneď po prílete mi stratili všetku batožinu a keď už aj ten nešťastný zbrusu nový kufor dorazil, prekvapil ma svojím nechutným ošarpaným, dotrhaným vzhľadom. Nevadí...
Po všetkých párty so šťastným aj menej šťastným koncom, po všetkých výletoch po portskom okolí, po všetkých ochutnávkach vín, sme koniec- koncov živé zdravé opustili Porto v najväčšom lejaku, aký si kto vie kedy predstaviť. . . A práve tu začína kapitola Lisabon...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára